Смертельно хвора Антея Ейсбері напередодні операції: у неї пухлину в голові. Її чоловік Лоран протягом усього їхнього подружнього життя старався, щоб у Антеї не було друзів. І зраджував їй зі своєю покоївкою.
Дізнавшись про зраду, Антея, залишившись наодинці зі своєю бідою, боїться не стільки операції, скільки того, якою вона буде після операції: здоровою жінкою чи паралізованою лялькою, і від безвиході ситуації починає бити дзеркала.
У Лорана зовсім інші турботи. Він, у змові з сімейним лікарем Фуншаном, намагається довести безумство Антеї, претендуючи на її капітал. Все як у старі добрі часи.
Але ось несподівано для всіх з'являється Великий Художник, котрий малює смерть. Але йому не хочеться малювати смерть з Антеї, і він намагається допомогти їй повірити в свої сили.
Жінка, нарешті, розуміє, що Великий Художник не плід її хворої уяви, а справжній дух смерті, і починає видужувати, а от чоловік...
Задерши голову, можна потрапити в пастку, приготовану власними руками для когось іншого.
2012 Електронне видання: П'єса "Точка кипіння крові" включена до Інформаційного Збірника сучасної української драматургії "Авансцена", у 2013 ‒ Книжкове видання;
2018 Публікація: П'єса "Точка кипіння крові" увійшла до Збірника 7 п'єс Олега Гончарова "Сім кроків до театру ", видавництво "Фенікс" ISBN 978-966-136-494-2.
|