Календар |
« Грудень 2009 » | Пн | Вт | Ср | Чт | Пт | Сб | Нд | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 |
|
Друзі сайту |
|
Статистика |
Онлайн усього: 1 Гостей: 1 Користувачів: 0 |
|
Українська драматургія |
|
Головна » 2009 » Грудень » 20
Трагедія (буквально - козлина пісня) - драм. твір, що грунтується на гострому, непримеренному конфлікті особистості, яка прагне максимально втілити свої творчі потенції, і об'єктивною неможливістю їх реалізації. Кофлікт трагедії має глибокий філософський зміст, є надзвичайно актуальним у політичному, соціальному чи духовному планах, відзначається високим напруженням психологічних переживань героя. Трагедія майже завжди закінчується загибеллю головного героя. Комедія (весела процесія, пісня) - драм. твір, у якому засобами гумору та сатири розвін чуються негативні суспільні й побутові явища, розкривається смішне в навколишній дійсності чи людині. Традиційно розрізнюють комедію ситуацій (несподівані сюжетні ситуації, збіги обставин) і комедію характерів (гіпертрофія рис героя, розкриття психології характеру). Наприкінці 19ст. виникли "комедія ідей" (О. Уайльд, Б.Шоу) та "комедія настроїв" (А.Чехов) - увага зосереджується не на зовнішній інтризі та подійно
...
Читати даліе »
Переглядів: 14575 |
Додав: ІренаВ |
Дата: 20.12.2009
|
|
Драма(від грец. Дія) - літературний рід, що зображує дійсність безпосередньо через висловлювання та дію самих персонажів. "Арістотелівська" (закрита) драма - розкриває характер персонажів через їхні вчинки. Такій драмі притаманна фабульна будова з зав'язкою, розвитком дії, кульмінацією та розв'язкою. У такому типі драми зберігається хронологія подій та вчинків героїв на відносно обмеженому просторі (Евріпід, Софокл, Корнель, Расін, Шіллер, Лессінг, Гюго, Байрон, Котляревський, Квітка-Основ'яненко, Островський, Карпенко-Карий, Франко). "Неарістотелівська" (відкрита) драма - в основу покладено синтетичне художнє мислення, коли до драматичного роду активно проникають епічні чи ліричні елементи, створюючи враження міжродової дифузії. Це характерно для театрів Кабукі та Но, музичної драми у Китаї, а також для Б.Брехта, Н.Хікмета, М.Куліша, Е.Іонеско, Є.Шварца.
Переглядів: 3800 |
Додав: ІренаВ |
Дата: 20.12.2009
|
|
|
|
|